VÝROBA POČÍTAČOVÝCH HER, VIRTUÁLNÍ REALITY (WINDOWS, MAC, STEAM, VR...)

Mezi majoritní zacílení naší produkce patří tvorba počítačových her včetně tvorby projektů pro virtuální realitu s využitím např. Oculus Rift nebo HTC Vive.

Za využití naší dlouholeté praxe, zkušeností projektů z různých sfér od akčních, arkádových či sportovních her včetně her nebo vzdělávacích aplikací pro nejmladší.

Používáme ty nejmodernější technologie i dostupné a masové herních enginy (Unity, Unreal Engine) i vlastní nástroje, 3D počítačovou grafiku, animace a 3D modelování.

Díky kombinaci všech nástrojů i praxe jsme schopni produkovat a vyrobit libovolnou počítačovou hru nebo interaktivní projekt.


Naší filozofií je, že jakýkoliv podnět, poptávku či plán projektu uchopíme do detailu a od základů. Dáváme velmi silný důraz na přípravu, plán výroby, studie, výběr vhodných technologií, pokud považujeme za vhodné vytvoříme i prototyp, formát pro testování a ověření cílových záměrů.

Pro řadu klientů jsme před zahájením prací na vlastní náklady vytvořili prototyp, ukázku, konzultovali a stanovili řešení, které trvalo i několik měsíců a to bez jakéhokoliv závazku s klientem nebo investorem.

Začínáme tedy konceptem nejen o technologiích, zpracování apod., ale hlavním cílem je pro všechny úspěch na trhu a tím ekonomický potenciál. Přeci jen ač se zdá tvorba her jako samotné hraní zábavou, je to business a nelehký obor s cílem uspět zábavou i po ekonomické stránce.

Ambice každého projektu a řazení priorit je však na každém klientovi nebo investorovi, v drtivém případě projektů se snažíme krotit určité nereálné představy a přílišnou horlivost po okamžitých výsledcích.